דלתות כניסה קו אפס

בשנים האחרונות, הביקוש לדלתות כניסה קו אפס עלה משמעותית. רבים כיום מבינים – כי רמת הבטחון שמעניקה דלת כניסה איכותית, אינה חייבת לבוא על חשבון העיצוב והנראות. זו הסיבה, שאדריכלים רבים כיום בוחרים להשתמש בדלת כניסה קו אפס לפרוייקטים שלהם. חברת "פיוז'ן מערכות יוקרה" פיתחה שורה של פרופילי אלומיניום יחודיים, אשר מאפשרים ייצור דלתות קו אפס מאלומיניום במידות חריגות. 2,3,4,5 או אף 6 מטרים לגובה, אנו נוכל לספק את הפתרון. במידה ואתם מחפשים ליצור חזית מרשימה ביותר לביתכם – דלת קו אפס, במידה סטנדרטית – או חריגה, היא הפתרון.

המגמה כיום היא בחירה בדלתות כניסה קו אפס – מאלומיניום, ולא פלדה. היתרונות שבשימוש באלומיניום רבים וחשובים ביותר. דלת קו אפס מאלומיניום קלה יותר ועמידה יותר – במיוחד במזג האוויר הישראלי.אף על פי שההשקעה הראשונית בדלתות כניסה קו אפס מאלומיניום גבוהה יותר, ביחס לדלתות פלדה – לאורך זמן, זו השקעה חכמה ונכונה יותר. חשוב לקחת בחשבון את העובדה, שדלת כניסה לא מחליפים לעיתים תכופות. לכן, קיימת חשיבות רבה בבחירת דלת שתהיה עמידה ואמינה – לאורך שנים רבות. השימוש באלומיניום נותן את המענה הטוב ביותר לכך.

בדלתות כניסה קו אפס שמייצרת חברת "פיוז'ן" מערכות יוקרה – משתמשים במנעולי בטחון של היצרנית האיטלקית MOTTURA. חברה זו ידועה באיכות היוצאת דופן של מנעוליה, ועמידה בסטנדרטים בינלאומיים של בטחון. כל דלתות כניסה קו אפס שמייצרת חברת "פיוז'ן מערכות יוקרה" הינן בהתאמה אישית. תוכלו לבחור להשתמש במנעול מכני או אלקטרו מכני. אף על פי שהעלות של מנעול אלקטרו מכני גבוהה יחסית, הוא משדרג כל דלת קו אפס והופך אותה ל"חכמה". כך תוכלו להיכנס לביתכם באמצעות צ'יפ, קוד, ואף לחבר את המנעול לסמארטפון. בשוק מגוון רחב של יצרני מנעולים. בחירתנו בחברת MOTTURA אינה מקרית – מנעוליה יוצאים דופן באיכותם.

בדלתות כניסה קו אפס ניתן להשתמש במגוון חיפויים וציפויים – לוקובונד, גרניט פורצלן, זכוכית ועוד. כאמור, אנו מאפשרים התאמה אישית של כל דלת ודלת – להתאמה מושלמת לחזית הבית. ניתן כמובן לקבל חיפויים תואמים. כאשר משלבים עיצוב מנצח, עם דלת איכותית – התוצאה מרשימה – אף בדלתות בגודל סטנדרטי. כאשר הדלת הינה בגודל חריג (לדוגמא, 4 מטרים לגובה) – התוצאה מרהיבה אף יותר. ייצור דלתות קו אפס במידות חריגות שכאלו – דורש התאמות מיוחדות, על מנת לשמור על עמידות הדלת. בחברת "פיוז'ן מערכות יוקרה" – ייצרנו לאורך הזמן, דלתות קו אפס רבות במידות חריגות, ולנו הניסיון והידע המתאים – אותו נשמח להעמיד לרשותכם.

בחירת דלת קו אפס לא חייבת להיות מסובכת. צוות המומחים שלנו, להם ניסיון רב בתחום האלומיניום – ישמח לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלה. נדע לעבוד ביעילות ומקצועיות מול הלקוח הפרטי – בעל הידע המועט בתחום, כמו כן מול האדריכל המנוסה. נשמח לשמוע על הפרוייקט שלכם, ולהציע דלתות קו אפס ופתרונות אלומיניום אחרים, כגון חיפויים תואמים. אנו מזמינים אתכם לבקר אותנו במפעלנו, הממוקם באזור תעשייה כנות (סמוך לגדרה) ולהתרשם ממקור ראשון. כמו כן, תוכלו לצפות בקטלוג הדלתות שלנו אונליין.