דלת קו אפס

חברת "פיוז'ן מערכות יוקרה" מציעה מגוון דלתות כניסה קו אפס יוקרתיות מאלומיניום. החברה פיתחה שורה של פרופילי אלומיניום יחודיים, אשר נותנים פתרונות המאפשרים ייצור דלתות קו אפס במידות חריגות – הן לגובה והן לרוחב. בנוסף, החברה מציעה חיפויי קיר תואמים בכל מידה, ובשילוב עם דלתות קו אפס.המגמה הרווחת כיום, היא שימוש בדלת קו אפס מאלומניום, לה יתרונות רבים מול דלת מפלדה. אלומיניום הוא חומר קל ועמיד במיוחד – וזהו דבר חשוב, במיוחד במזג האוויר הישראלי.

לחצו כאן כדי לצפות בקטלוג שלנו

בדלת קו אפס של חברת פיוז'ן – מנעולי בטחון של חברת Mottura האיטלקית. מנעולים אלו – אשר מגיעים בתצורה מכנית ואלקטרו מכנית, מציעים רמה גבוהה של בטיחות. לקוחות רבים בוחרים להשתמש במנעול האלקטרו מכני, וכך יכולים לשלב בדלתות קו אפס אפשרויות בית חכם – כגון פתיחה מהסמארטפון, שימוש בצ'יפ, בלוטוס, טביעת אצבע ועוד. כך ניתן לשלוט במנעול המותקן בדלת קו אפס בקלות, ואפילו מהסמארטפון ! בשוק קיימים כיום מגוון מנעולים חשמליים ("אלקטרו מכניים"). לכל מערכת – יתרונות וחסרונות משלה, ורמת בטיחות משתנה. דלתות קו אפס של חברת פיוז'ן מותאמות למנעול האלקטרו מכני של חברת MOTTURA האיטלקית המובילה, אך ניתן גם להשתמש גם במערכת הנעילה החכמה "אנטר" של חברת רב בריח. בחירתנו במנעולים של חברת MOTTURA אינה מקרית. מדובר במנעולים איכותיים ביותר שנותנים לכם שקט נפשי לאורך שנים.

מנעול מכני של חברת MOTTURA איטליה – דלת קו אפס

דלתות קו אפס מאלומיניום היא השקעה כספית גדולה – ביחס לדלת פלדה. אך היתרונות שמציעות דלתות כניסה קו אפס מאלומיניום רבים ומשמעותיים.  עמידות לאורך שנים, נראות מרשימה, אפשרות לשימוש במגוון חיפויים ועוד. דלת קו אפס מאלומיניום היא השקעה חכמה לכל המעוניין בדלת בעלת מראה יוקרתי וייחודי בעלת עמידות לאורך שנים רבות. דלת קו אפס היא הבחירה הנכונה – גם כשיש הצורך בדלת במידות חריגות (לגובה ולרוחב), וגם במידות סטנדרטיות. אין ספק כי דלת מפלדה, זולה יותר. אך יש לבחון את המחיר לאורך טווח זמן רחוק. רוב בעלי הבתים, רואים ברכישת דלת כניסה – רכישה חד פעמית, ואין בכוונתם להחליף דלת כל כמה שנים. לכן, ישנה חשיבות רבה ברכישת דלת איכותית ועמידה.

דלתות כניסה קו אפס של חברת פיוז'ן מוצעות במגוון חיפויים – לוקובונד (ציפוי על אלומיניום במגוון צבעים וטקסטורות), גרניט פורצלן וזכוכית. אנו מאפשרים לכל לקוח התאמה אישית של המוצרים, וכל זאת בליווי של אנשי מקצוע המתמחים במערכות אלומיניום, ודלתות קו אפס בפרט. אפשרויות ההתאמה של דלתות קו אפס כמעט בלתי מוגבלות – מגוון הצבעים והעיצובים, מהם ניתן לבחור – עצום. חברת "פיוז'ן מערכות יוקרה" מציעה דלתות כניסה קו אפס יוקרתיות, מעוצבות ועמידות – במחירים תחרותיים ומציגה חידושים בלעדיים. הפרופיל הייחודי שפיתחנו, מאפשר ייצור דלתות כניסה קו אפס במידות חריגות ובהתאמה מלאה. לקוחות המעוניינים ליצור חזית מרשימה במיוחד לביתם, באמצעות דלת גבוהה / רחבה (לדוגמא – דלת בגובה 4 מטרים) – ימצאו מענה אצלנו.

דלתות כניסה קו אפס

מפעל "פיוז'ן מערכות יוקרה" ממוקם בפארק תעשיות כנות (בסמוך לגדרה). אנו מזמינים אתכם להגיע למפעל ולהתרשם ממגון דלתות כניסה קו אפס. תוכלו לקבל הסבר מקיף על כל אופציית דלת קו אפס. אנו מייצרים ומתקינים דלתות כניסה קו אפס ללקוחות בכל רחבי הארץ. נשמח להעמיד לרשותכם את ניסיוננו הרב.

מעוניינים בפרטים נוספים אודות דלתות קו אפס? השאירו פרטים בטופס שלהלן. נשמח לענות על כל שאלה ולייעץ.