למה לבחור בדלת קו אפס מאלומיניום?

הביקוש לדלתות כניסה קו אפס זינק בשנים האחרונות, ובמיוחד בישראל. רבים מבינים כיום, כי לדלת הכניסה, והחיפוי המשתלב איתה – השפעה גדולה על נראות הבית. דלת כניסה קו אפס מרשימה, בשילוב עם חיפויים איכותיים (לדוגמא -סרגלים דמויי עץ) על קירות הבית – יכולה להפוך בית פשוט למראה, לבית מרשים ועטור מחמאות. הדבר משמעותי אף יותר, במידה וקיימת האפשרות להתקין דלת כניסה קו אפס במידות חריגות. לדוגמא – דלת בגובה 3.5 מטרים.חשוב לציין כי גם בהתקנת דלת במידה סטנדרטית – אפשר להגיע לתוצאה נפלאה.

פיוז'ן מערכות יוקרה, מציעה דלתות כניסה קו אפס מאלומיניום. זהו חידוש בעל משמעויות ויתרונות רבים. החברה פיתחה שורה של פרופילי אלומיניום ייחודיים. אלו מאפשרים ייצור דלתות כניסה מאלומיניום במידות חריגות, באיכות גבוהה, והתאמה אישית. אלומיניום הוא חומר עמיד וחזק, ומצד שני – קל משקל. לעומת זאת פלדה (ממנה גם כן ניתן לייצר דלתות קו אפס), היא חומר כבד משקל. בייצור דלת במידה גדולה – לעניין זה משקל רב – במלוא מובן המילה.

ברור לכל כי רכישת דלת כניסה היא הוצאה חד פעמית לשנים רבות. אנשים מעטים, אם בכלל – יחליפו את דלת הכניסה בביתם באופן קבוע מדי כמה שנים. לכן, ברור כי קיימת חשיבות גדולה ברכישת דלת איכותית במיוחד, שתשרת אתכם נאמנה לאורך שנים רבות. זוהי הסיבה, שאנו ממליצים לבחור בדלת קו אפס מאלומיניום.

אלמנט נוסף הקשור בבטיחות הדלת הוא המנעול. בחברת פיוז'ן אנו משתמשים במנעולי בטחון של חברת MOTTURA האיטלקית. מנעולים אלו, ניתן לרכוש בתצורה מכנית או אלקטרו מכנית (מנעול חשמלי חכם, היכול להתחבר למערכות בית חכם גם כן). הם מיוצרים באיטליה ועומדים בסטנדרטים גבוהים של בטחון. בחרנו להשתמש במנעולים אלו מכיוון שאיכותם ידועה בכל רחבי העולם. מדובר בחברה מובילה שעל איכות מוצריה אין עוררין. לקוחות אשר יבחרו במנעול המכני הרגיל, יוכלו לשלב בו מערכת כניסה חכמה ENTER. אנו ממליצים כמובן לבחור במנעול האלקטרו מכני שמציג אפשרויות רבות כגון כניסה עם צ'יפ, שלט, קודן ועוד. נציגי השירות שלנו ישמחו להסביר ולעזור לכם לבחור במנעול הנכון לכם.

בחירה ואפיון הדלת לביתכם אינה חייבת להיות תהליך יקר ומסובך. פיוז'ן תשמח להעמיד לרשותכם מעצב ומומחים בתחום האלומיניום שילוו אתכם בתהליך זה, והיפכו אותו לפשוט ומהיר. בין אם מדובר בפרוייקט סטנדרטי, או בדלת מיוחדת בהתאמה אישית – נדע לספק את המוצר האיכותי ביותר. אנו מזמינים אתכם להמשיך לבקר באתר ולהתרשם מקטלוג הדלתות שלנו.דלתות הכניסה של חברת פיוז'ן מותקנות כיום בכל רחבי הארץ, ומפעל הייצור ממוקם בצומת כנות, סמוך לגדרה. תוכלו לבקר אותנו ולהתרשם ממקור ראשון בכל הקשור לאיכות הדלתות.